مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایده آل ترین ابعاد برای تابلو مغازه

ایده آل ترین ابعاد برای تابلو مغازه

تابلو مغازه تأثیر بسیار خوبی در فروش دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ایده آل ترین ابعاد برای تابلو مغازه بپردازیم. تابلو مغازه و تابلو تبلیغاتی بیرونی در مورد تجارت شما چیزهای زیادی را به مصرف کننده می گوید. نحوه ارائه ی تبلیغات مشاغل، باعث تغییر در دید مشتریان نسبت به تجارت شما و بالا رفتن ارزش محصولاتتان می شود.


بسیاری از مشاغل تابلویی را انتخاب می کنند که غیرقابل تماشا ، غیرقابل خواندن و یا عملاً نامرئی هستند. علاوه بر این ، با گذشت زمان ، بسیاری از مشاغل به فکر تعمیر و نگهداری تابلوی مغازه خود نبوده و اجازه می دهند تا تابلوهای تبلیغاتیشان بدون مراقبت، زیبایی خود را به طور کلی از دست بدهد.


چگونه تابلو مغازه را سفارش دهیم که قابل خواندن و کارآمد باشد؟


هنگام طراحی تابلو مغازه توسط تابلوسازی، طراح شما باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرد. در اینجا چند عامل ذکر شده است:


ابعاد و مسافتی که تابلومغازه شما قابل خواندن باشد:


ابعاد تابلو مغازه مسئله ی مهمی است که باید در ساخت آن مورد توجه قرار بگیرد.



دید از زاویه های مختلف:


اگر تابلو مغازه شما روی دیوار فروشگاه یا ساختمان صاف است ، در چه مقطعی برای راننده قابل مشاهده است؟ قبل از فروشگاه شما؟ همانطور که می گذرد؟ بعد از گذشتن از فروشگاه؟ در حالت ایده آل ، تابلو مغازه باید قبل از گذر از ترافیک در مقابل دید افراد قرار بگیرد تا رانندگان در زمان مناسب اقدام به ایست کنند.


جایگاه تابلو مغازه:


تابلو مغازه شما در رابطه با ورودی محل پارکینگ چه جایگاهی دارد؟ قبل یا بعد از آن؟ باز هم ، این عاملی است که می توانید هنگام تعیین ابعاد تابلو مغازه از آن استفاده کنید.

همه این محاسبات و جمع آوری اطلاعات به تعیین ایده آل ترین ابعاد تابلو مغازه کمک می کند. البته در بسیاری از موارد ، شما در شهر از نظر اندازه با محدودیت هایی مواجه هستید، و مهم ترین مسئله، اندازه ی سر درب خود فروشگاه است که ممکن است محدود باشد، اما با این وجود باید از بهترین ابعاد تابلو مغازه خود استفاده کنید تا شانس موفقیت بالاتری در تجارت داشته باشد.

مجموعه تابلو سازی تابلو نامور با کسب چندین سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلوی لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس، تابلو های طبقاتی، تابلو های مغازه و ... می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه ماست. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر هستید می توانید یکبار تجربه سفارش به مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مراجع به وب سایت ما به آدرس https://tablonamvar.ir از خدمات مشاورین ما استفاده کرده و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده